CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 15, 2009

Ya Allah... aku sedar siapa diriku... insan yang lemah, tiada daya dan upayaku untuk mengharungi tiap cubaan ini tanpa titisan kasih yang Engkau limpahkan kepadaku. Aku bersyukur dengan apa yang telah Engkau anugerahkan kerana aku tahu, itulah sebaik-baik anugerah yang paling berharga buat diriku. Aku pasrah segalanya. Aku berserah hanya pada MU, Ya Rabbi. Semuga hari esok, aku lebih kuat melaluinya meskipun aku tahu onak dan duri itu pasti ada...

4 comments:

Unknown said...

salam,
walau apa pun yg didepani... harap akan berjaya dihadapi. amin...

liza68 said...

salam kak,sebagai manusia kita kena terima kada dan kadar dan semua ujian yang allah datangkan tanpa kira siapa kah kita dan semoga kak berjaya mengharui ujian sebagai penulis,isteri,ibu, anak dan selamat berjaya dengan novel yang akan datang..

Nuriani Johaini said...

Terima kasih bikash. Mudahan cubaan dan dugaan ini jadi satu pengajaran.

Nuriani Johaini said...

Terima kasih banyak banyak untuk Liza atas semangat yang gitu. Mudah2an Allah mengkabulkannya. Amin.