CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 11, 2009

PESTA BUKU BRUNEI 2009

27 February 2009

Pesta Buku Brunei 2009 diadakan pd 27 feb - 8 march. Saya teruja sangat bila kali pertama kali bertemu dengan penulis dari Malaysia, Bikash Nur Idris dan Harfida Afiela. Diaorang ni ramah,ceria dan suka gelak. Terlalu pantas waktu berlalu, rasanya 3 hari bersama mereka pun tak cukup.

Apa yang buat saya tergamam wajah Harfida Afiela memang iras-iras orang Brunei (jangan marah Fieda) bukan saja saya yang kata gitu. Kakak saya yang tengok gambar Fieda pun kata cam tu. Apalagi bila sekali tu ada beberapa pengunjung yang datang menyatakan hal yang sama. (ia atu urang berunai kah macam urang berunai ah...) saya tergelak juga, mana tidaknya ramai yang kata gitu. Mungkin Fieda ni berjodohkan orang Brunei. Manalah tahu suatu hari nanti Fieda jatuh cinta dengan jejaka Brunei... hehehe.... jangan marah Fieda... nanti kena jual....

No comments: